user question-circle dropbox exclamation folder-open-o sign-in exclamation-triangle ban youtube building-o icon-mouse-pointer angle-down angle-up location-arrow file-text-o heart-o heart envelope bars comment times info-circle envelope-o thumb-tack list-alt google lock at map-marker search twitter linkedin facebook bold users bar-chart home chevron-left chevron-right check chevron-down chevron-up file-pdf-o eye filter pencil-square-o database rss-square link whatsapp cogs upload calender plus minus picture-o sort step-backward step-forward weixin share share shopping-cart circle download level-up star phone check-square-o clock-o arrow-up trash-o external-link arrow-down

Vacature Allround facilitair medewerker

Vacature Zoetermeer

Randstad
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!
Beschrijving vacature

Voor een van onze klanten in Zoetermeer zijn wij per direct op zoek naar een ervaren facilitair medewerker voor 40 uur per week.

Je komt te werken bij de afdeling Facilities. Deze afdeling ondersteunt het primaire proces en zorgt ervoor dat alle faciliteiten aanwezig zijn binnen de productielocatie Supply Point Zoetermeer om het werken voor iedereen mogelijk te maken. Daarbij staan veiligheid, kwaliteit en milieu hoog in het vaandel. De afdeling heeft een proactieve houding en zorgt ervoor mee te gaan in vernieuwingen en verbeteringen. Als Allround Facilitair Medewerker lever je hier een bijdrage aan. Als Allround Facilitair Medewerker rapporteer je aan de Facility Manager.

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:
- Afhandelen van facilitaire meldingen (klachten, wensen, informatieverzoeken, storingen) vanuit het FMIS-systeem;
- Inkopen en beheren van de facilitaire voorraden;
- Aanmaken van inkooporders en afhandeling facturatie in SAP;
- Uitvoeren van diverse onderhoudswerkzaamheden aan meubilair en gebouwen;
- Aanmelden en tewerkstellen van externen conform HSE en milieu-eisen (van A tot Z);
- Signaleren en afhandelen van klachten en verbeterpunten;
- Onderhouden van contact met interne en externe klanten en leveranciers;
- Bijdragen aan veilig werken;

Jouw profiel:
Je hebt een afgeronde MBO+ opleiding Facilitaire Dienstverlening en minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring binnen een facilitaire afdeling en bij voorkeur binnen een productieorganisatie. Je bent bij voorkeur in het bezit van een VCA diploma, een BHV- en heftruckcertificaat zijn een pré. Je beschikt over goede PC vaardigheden, zoals MS Office , FMIS systeem en hebt kennis van financiële processen.
Daarnaast beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
Verder is het belangrijk dat je beschikt over een klantgerichte en dienstverlenende instelling. Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden ben je een prettig en duidelijk aanspreekpunt voor collega’s, leveranciers en andere partijen. Je hebt een flexibele werkhouding en bent stressbestendig. Je wordt gewaardeerd om je gedrevenheid en hands-on mentaliteit. Door deze persoonseigenschappen te combineren met je facilitaire opleidingsachtergrond en werkervaring ben je in staat en vind je het een uitdaging om direct een belangrijke bijdrage te leveren aan het verder professionaliseren van de dienstverlening van de afdeling Facilities.

Competenties:
- Klantgericht
- Integriteit
- Zelfstandig en samen kunnen werken
- Communicatief vaardig (schriftelijk/mondeling/Engels)
- Leergierig
- Proactief
- Stressbestendig
- Organisatiesensitiviteit
- Plannen, organiseren en prioriteren

Ben jij die facilitair medewerker die wij zoeken en lijkt de vacature je leuk? Reageer dan direct via de solliciteer button!
Let op: Sollicitaties via de mail worden niet in de procedure genomen. Vragen uiteraard wel!
Uiteraard staat deze vacature open voor zowel mannen als vrouwen.

lees meer

Bedrijfsomschrijving Al meer dan 52 jaar speelt Randstad actief een toonaangevende rol in de arbeidsmarkt. Wij helpen mensen bij het vinden van een baan en geven hun carrières vorm. We staan bedrijven bij om hun doelstellingen te realiseren met de inzet van de beste mensen en de meest innovatieve maatwerkoplossingen.

Wij hebben een landelijk dekkend vestigingsnetwerk van waaruit onze medewerkers dagelijks in gesprek staan met onze klanten en kandidaten. Wij denken graag met u mee. Net zoals we dat doen met de duizenden mensen die dagelijks via Randstad aan de slag zijn en de organisaties die van onze diensten gebruikmaken.

lees meer

Salarisinformatie Salaris in overleg
Extra informatie Sollicitatieprocedure

Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad. Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.

lees meer

Contactpersoon Randstad Nederland
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!

Vergelijkbare vacatures in regio Zoetermeer
  1. Werkzoeken.nl
  2. Vacatures
  3. Zoetermeer