user question-circle dropbox exclamation folder-open-o sign-in exclamation-triangle ban youtube building-o icon-mouse-pointer angle-down angle-up location-arrow file-text-o heart-o heart envelope bars comment times info-circle envelope-o thumb-tack list-alt google lock at map-marker search twitter linkedin facebook bold users bar-chart home chevron-left chevron-right check chevron-down chevron-up file-pdf-o eye filter pencil-square-o database rss-square link whatsapp cogs upload calender plus minus picture-o sort step-backward step-forward weixin share share shopping-cart circle download level-up star phone check-square-o clock-o arrow-up trash-o external-link arrow-down price-tag

Vacature Servicemanager | VoIP | Mobiel | Internet

Vacature Amersfoort

NuCall BV
  • NuCall BV
  • MBO of hoger
  • Junior/Medior niveau
  • Vast contract / Tijdelijk contract
  • 40 uur p/w
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!
ICTerGezocht.nl

Ben jij Manager?
200+ Werkgevers zoeken nu Managers

Bekijk vacatures
Beschrijving vacature Servicemanager | VoIP | Mobiel | Internet
NuCall levert innovatieve en toekomstgerichte bedrijfstelecommunicatie voor vaste- en mobiele communicatie, vast-mobiel-integratie en internetverbindingen, met als missie: “Onze klanten te voorzien van innovatieve communicatietechnologie door altijd en overal veilige, betrouwbare en betaalbare bedrijfstelecommunicatie te bieden dat hen helpt om zowel de interne als externe communicatie te optimaliseren en in te richten zoals past bij uw organisatie.” Altijd en overal bereikbaar zoals u dit wilt – thuis onderweg en op kantoor.

Voor onze energieke helpdesk zoeken we een enthousiaste spin in het web! Je zorgt er voor dat de eindgebruikers op een goede en enthousiaste manier worden geholpen en bent niet bang om zelf de handen uit de mouwen te steken. Jouw specialisatie is het volledig managen van onze diensten en het leveren van support aan eindgebruikers. Klantgericht en inlevingsvermogen zijn belangrijke eigenschappen om deze rol goed te kunnen vervullen .

Je hebt te maken met tijdsdruk en met nieuwe inkomende ad-hoc werkzaamheden waarvan de prioriteit bepaald dient te worden. Je bent dus in staat om prioriteiten te stellen en hoofd van bijzaken te onderscheiden. Je bent de schakel tussen de klant en organisatie en informeert de klant over de voortgang. De informatie verwerk je nauwkeurig in het CMS. Ook ben je verantwoordelijk voor het toebedelen van de juiste taken aan de juiste collega’s.

Enkele werkzaamheden
  • Service aanvragen, die telefonische en per mail binnenkomen, op een juiste wijze (laten) vastleggen.
  • Aansturen van de 1e en 2e lijns service.
  • Analyseren, en uitvoeren volgens de overeengekomen service levels.
  • Service aanvragen op een juiste wijze (laten) oplossen, doorzetten naar de 2e lijn of extern escaleren.
  • Minimaliseren van het aantal openstaande service aanvragen.
  • Maken van trendanalyses om een betere serviceverlening tot stand te brengen.
  • Plannen en coördineren van klantverzoeken.
  • Klanttevredenheid toetsen.

lees meer

Gestelde eisen Om deze functie succesvol te vervullen beschik je over de volgende kwalificaties
  • Hbo- werk- en -denkniveau bij voorkeur aangevuld met relevante ervaring.
  • Fulltime beschikbaarheid.
  • Goede empatische vermogens.
  • Basiskennis van VoIP/IT omgevingen is een pre (IT Werkplekken en LAN/WAN infrastructuren).
  • Affiniteit met mobile devices/VoIP en het management daarvan.
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in Nederlands en Engels.
  • Woonachtig binnen 25 kilometer van Amersfoort.

lees meer

Salarisinformatie Salaris in overleg

Salaris in overleg
Extra informatie Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
Contactpersoon HR. Department
Vacature opgeslagen in je favorieten!
Vacature verwijderd uit je favorieten!
Servicemanager | VoIP | Mobiel | Internet
Score: 9.4
Stemmen: 31

Vergelijkbare vacatures voor in regio Amersfoort Bekijk alle soortgelijke vacatures
  1. Werkzoeken.nl
  2. Vacatures
  3. Amersfoort