SBB

Contact, telefoonnummer, adres & vestigingen.

SBB
  • SBB
  • Zoetermeer, Zuid-Holland

Vacaturenummer: 23113MFA-FC
Omvang: 32 - 40 uur

Gaat jouw hart sneller kloppen van werken met cijfers en stel je hoge eisen aan de kwaliteit van je werk? Doe je dit in combinatie met een gezonde dosis humor en wil je werken in een leuk team? Lees dan verder!

Jouw werk
Als financieel administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor grootboekcontrole en de maandafsluiting. Je bereidt betalingen voor en je houdt je bezig met het opstellen en verwerken van memoriaalboekingen en doet balansaansluitingen. Je beoordeelt zowel uitgaande als binnenkomende facturen. Verder verwerk je projectbaten, stel je projectafrekeningen op en doe je de subsidieboekingen. Jij weet alles van WKR-administratie, levert PBC-jaarrekeningstukken aan, doet de jaarlijkse belastingaangifte en je bent bekend met de IB47-regeling. Je werkt nauw samen met je collegas van business control en financial control. Wekelijks heb je teamoverleg met je collegas om de klokken gelijk te zetten.

Wat maakt de functie boeiend
Wij bieden graag de ruimte om jouw ideeën bij ons uit te werken. Je kan bijvoorbeeld denken aan het optimaliseren van procesbeschrijvingen om ons werk continue te verbeteren.
In ons team zijn we bezig met het testen en optimaliseren van AFAS. Voor jou een mooie uitdaging om hierin een rol te spelen.
Maak impact! Je komt te werken bij een maatschappelijk betrokken organisatie. Door jouw inzet weten straks duizenden mbo-studenten een goede stageplaats te vinden en daardoor op tijd af te studeren.

Waar kom je te werken
Je wordt onderdeel van de Finance en control afdeling die bestaat uit business control, financial control, financiële administratie, kwaliteit, inkoop en de functionaris gegevensbescherming. Jij komt te werken in het cluster financiële administratie. Samen met 14 collegas verzorg je onder andere de betalingen, de gegevensverwerking, het opstellen van rapportages en het afstemmen met budgethouders en projectleiders van de uitgaven. Je schakelt met elkaar binnen het team als ook met de salarisadministratie. Iedereen is behulpzaam en in voor een grap, want gezelligheid naast het werken vinden wij ook belangrijk.

Wat breng jij mee
Je organiseert je eigen werk, bent zelfstandig en werkt zeer nauwkeurig en secuur. Daarnaast werk je graag in een omgeving waarin eigen inbreng wordt gewaardeerd. Je hebt een proactieve houding, signaleert knelpunten in je eigen werk en dat van je teamleden en doet voorstellen tot verbetering. Je bent als vanzelfsprekend betrouwbaar en vindt het niet vervelend om met deadlines te werken. Je bent flexibel en werkt graag in teamverband. Kortom, jij zorgt dat alle cijfers kloppen.

Je bent in het bezit van een financiële opleiding op mbo-niveau 4.
Eventueel aangevuld met vakgerichte opleidingen (PD, MBA, SPD).
Je hebt minimaal vijf jaar werkervaring binnen het vakgebied.
Kennis van AFAS is mooi genomen, maar niet noodzakelijk.

Competenties
Klantgericht
Secuur
Omgevingssensitief
Proactief
Initiatiefrijk

Ons aanbod
Je komt te werken in een inspirerende werkomgeving waar veel aandacht is voor ontwikkeling, inspirerend leiderschap en talenten van onze medewerkers. We bieden je een functie waarin je zelf verantwoordelijk bent voor jouw ontwikkeling, waar je een grote mate van vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt in de uitvoering van je functie. Daarnaast bieden we:
Een salaris van minimaal 2.586,- en maximaal 3.467,- (schaal 8) bruto per maand bij een fulltime dienstverband. Inschaling vindt plaats op basis van opleiding en ervaring.
Je krijgt 27 vakantiedagen en bij een fulltime dienstverband bouw je 112,5 uur (ADV) per jaar op.
Een eindejaarsuitkering van 8,33% en vakantiegeld.
Een tegemoetkoming in jouw premie ziektekostenverzekering van 27,50 netto per maand.
Het Individueel Keuzebudget (IKB). Zo kan je bijvoorbeeld de eindejaarsuitkering en vakantiegeld maandelijks laten uitbetalen (of een deel hiervan) en 5 verlofdagen verkopen, sparen of kopen.
Deelname aan een pensioenregeling bij ABP waarbij SBB 70% van de premie betaalt.
Aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling, je kunt opleidingen en cursussen volgen via onze SBB Academie.
Thuiswerken in combinatie met werken op kantoor is gebruikelijk.
Een reiskostenvergoeding woon-werkverkeer of een thuiswerkvergoeding.
Wij stimuleren duurzaam reizen; OV wordt bij ons volledig vergoed.
Een zakelijke telefoon en een laptop of tablet.
Een aanstelling voor de duur van een jaar, met uitzicht op een contract voor onbepaalde tijd bij goed functioneren.

Belangstelling?
Heb je vragen over het sollicitatieproces? Stel ze gerust aan Corliz van Amersfoort, corporate recruiter, via [email protected] of op 06 48 024 515. Wil je meer weten over de inhoud van de functie neem dan contact op met Geert Groenenboom, manager Finance en control, via [email protected] of op 06 51 156 610.

Heb je belangstelling voor deze functie en beschik je over de gevraagde kennis en vaardigheden en woon je in de regio? Reageer dan uiterlijk 15 augustus 2023 door het sturen van een korte en gerichte motivatie en je curriculum vitae via de sollicitatiebutton. Op maandagmiddag 21 augustus voeren we de eerste gesprekken. Een eventueel tweede gesprek wordt gehouden op woensdagmiddag 23 augustus. De gesprekken vinden plaats op ons kantoor in Zoetermeer.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.

Acquisitie door recruitmentbureaus en zzpers: we waarderen je enthousiasme, echter vullen we deze functie zelf in. Mochten we interesse hebben in hulp van buitenaf, dan zorgen wij ervoor dat we contact opnemen met bureaus waarmee wij samenwerken.



Locatie

SBB https://cdn.werkzoeken.nl/logo_groot/3e2b9f4e1588843d6f59b99c96b1ffaa60f43697ca2a8c52.jpg https://cdn.werkzoeken.nl/logo_groot/3e2b9f4e1588843d6f59b99c96b1ffaa60f43697ca2a8c52.jpg
2719EJ Zoetermeer Zuid-Holland NL