Office Select

Contact, telefoonnummer, adres & vestigingen.

  • Office Select
  • IJsselstein, Utrecht

Wij zijn op zoek naar een servicedesk medewerker! In deze functie help jij één van onze grootste klanten in Nederland door hun facilitaire vragen op te pakken en op te lossen. Zijn de woorden die jouw omschrijven klantgericht en oplossingsgericht? Dan willen we je heel graag leren kennen! Heb al je ervaring als servicedesk medewerker, op de klantenservice of customer care/support of in de hospitality of horeca? Dat is helemaal mooi meegenomen. Word jij onze nieuwe collega?

Wat ga je doen?
Wat doet een servicedesk medewerker? Als servicedesk medewerker ben jij hét aanspreekpunt voor alle vragen met betrekking tot beheer onderhoud. Dit ga je doen voor één van onze klanten in Delft. Wat ga je dan precies doen?

je pakt aanvragen/reparatieverzoeken op die binnen komen via de mail of Topdesk;
is een aanvraag niet compleet? Dan koppel je dit terug naar de desbetreffende manager; schakelen met externe partijen/monteurs om het probleem te verhelpen;
bij nieuwe locaties ga jij langs om alles te inventariseren (denk aan deuren, aircos, verwarmingen etc.) ;

jij bepaalt welke aanvraag prioriteit heeft. Zijn alle koelkasten uitgevallen? Dan regel je met spoed een monteur om het probleem te verhelpen.

Wat wij je bieden
Een bruto salaris van tussen de 2200 en 2750 per maand

de mogelijkheid om fulltime of parttime te werken;
werkdagen van 08.00u - 16.30u;
functie voor langere termijn met mooie doorgroeimogelijkheden;
mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen, ook als je uit een andere branche komt.
Wat jij ons biedt

- gastvrijheid zit in jouw DNA;

- een afgeronde mbo4 of hbo-opleiding;

- facilitaire kennis is een pré, maar niet noodzakelijk;

- je bent een echte aanpakker en kunt goed prioriteiten stellen;

zelfstandig en proactief; je kijkt altijd welke werkzaamheden nog opgepakt kunnen worden;

goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;

Kennis van Topdesk (Facility Management Informatie Systeem) is een pré;

Waar kom je te werken?
Onze klant is een echt familiebedrijf en bestaat al sinds 1958. De afgelopen jaren zijn we uitgegroeid tot een organisatie met ruim 850 specialisten in reconditionering, maatwerk bij calamiteiten en de facilitaire dienstverlening. De belangrijkste vraag die wij onszelf dagelijks stellen is: hoe kunnen wij onze klanten een goed gevoel geven? Wij willen het verschil maken en dat doen we met elkaar. Iedereen is uniek en heeft eigen talenten. Wij vinden het belangrijk om jouw talent optimaal te benutten. Dat is namelijk de kracht van jou als persoon én als toekomstige medewerker van onze klant. Zonder onze medewerkers bestaat onze organisatie niet. En dat zie je ook terug op de werkvloer. Daar hangt een huiselijke sfeer. Nieuwsgierig wat we de afgelopen tijd zoal gedaan hebben?

Ben jij de nieuwe servicedesk medewerker in ons Facility management team? Dan zien we jouw sollicitatie met cv graag tegemoet en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren
Is deze baan jou op het lijf geschreven? Ben jij per direct beschikbaar en woonachting in de regio Delft? Stuur dan direct een whatsapp bericht naar Kelly Grannetia (06-23074070 ), zodat we een afspraak met elkaar in kunnen plannen.



Locatie

Office Select
3401BK IJsselstein Utrecht NL