Peppered

Contact, telefoonnummer, adres & vestigingen.

  • Peppered
  • Rotterdam, Zuid-Holland

Over Peppered

Peppered ontwikkelt een software suite, bestaande uit premium website-, e-mail- en marketingtechnologie, specifiek afgestemd op de behoeften van de cultuursector. Het bedrijf heeft jarenlange ervaring als specialist in deze mooie branche, met de volledig in-huis ontwikkelde, innovatieve oplossing voor theaters, concertgebouwen en vergelijkbare organisaties.

Wat ons als team bindt, is onze passie voor kunst en onze overtuiging dat technologie en digitalisering een belangrijke rol spelen bij het bereiken van een groter publiek. Wij ontwikkelen onze software voortdurend door, wat betekent dat wij als bedrijf en als mensen altijd in beweging zijn. Met onze toonaangevende positie in Nederland en België breiden we nu snel uit naar Scandinavië en andere landen.

Ons gezellige hoofdkantoor ligt midden in Rotterdam, je kunt de Biergarten zien liggen en de (internationale) treinen Rotterdam CS zien binnenrijden. Kortom, een hele fijne werkplek om samen met de collegas te werken en ontspannen. Hybride werken is uiteraard geen enkel probleem, zo krijg je tevens een laptop en telefoonvergoeding van ons.

Functie-omschrijving

De eerstelijns servicedesk medewerker maakt een belangrijk deel uit van het customer success team. Je bent zelfstandig binnen het team en bent verantwoordelijk voor het bieden van waardevolle, effectieve en efficiënte ondersteuning aan de gebruikers van ons systeem.

Je beantwoordt vragen van de klant, helpt bij problemen, en - het belangrijkste - maakt een goede inschatting van de behoefte die vaak chter de vraag ligt. Is de gebruiker geholpen met een korte video-call om even de oplossing door te nemen? Kan je doorverwijzen naar ons product learning systeem, of een van de vele showcases en best practices om inspirerende voorbeelden aan te reiken? De zelfstandigheid die gepaard gaat met de functie, betekent ook dat je zelf proactief meedenkt over nieuwe manieren om je werk aan te pakken, meer inspiratie te bieden voor de gebruiker, etc. Je wordt daarbij uiteraard ondersteund door de rest van het customer success team, de consultants die kunnen helpen bij configuratie- en implementatievragen, etc.

Je werkt via diverse kanalen, zoals e-mail, chat of telefoon en ons tickets systeem Freshdesk. We bieden onze klanten een rijke en veelzijdige servicedesk aan, en we zorgen ervoor dat we er zijn wanneer ze ons nodig hebben, bijvoorbeeld met een handleiding of whitepaper, een korte chat via Slack, of een persoonlijke korte videoboodschap. In de nabije toekomst breiden we de functie uit met nog meer pro-actieve dienstverlening, waarin we de klanten van suggesties kunnen voorzien over nieuwe onderdelen van ons systeem (die ze gratis mogen gebruiken), best practices van andere organisaties, etc. Kortom: we gaan deze nieuwe en enerverende functie samen met je inrichten.

Verantwoordelijkheden

Verantwoordelijk voor de eerstelijns servicedesk, onderdeel van het customer success team.

De oren en ogen van Peppered, jij hoort als eerste wat er speelt bij onze klantengroep, die bestaat uit een veelzijdige en fantastische mix van theaters, concertgebouwen, orkesten, filmhuizen.

Het inschatten van binnenkomende vragen is key. Door middel van jouw eerste analyse help jij de klant verder, je geeft zelf uitleg waar het kan, of verlegt de vraag naar interne collegas voor verdere verwerking of onderzoek. Je denkt met een breed perspectief mee, waarmee het vaak moet lukken de klant via het bieden van inzicht en kennis, te helpen op een manier die hij/zij zelf nog niet voor ogen had.

De servicedesk is jouw domein. Tegelijkertijd met het werk, ben je bezig met de vraag hoe we elke dag een beetje beter worden, en verder kunnen komen. Het systeem van Peppered groeit hard door, de internationalisering gaat super snel, onze servicedesk faciliteert en stimuleert die mooie toekomst.

Je rapporteert aan de cordinator van het Customer Success team en maakt samen met haar plannen over de inrichting, het toevoegen van nieuwe lagen en pakketten in onze dienstverlening, de optimale werkwijze, etc.

Profiel

Het verlenen van goede en persoonlijke service, is jou op het lijf geschreven.
Je hebt een passie voor de podiumkunsten en snapt de wereld erachter.
De hulpvragen van theaters zijn jouw heartbeat in het werk, je krijgt energie van het oplossen en helpen van mensen, en hanteert daarbij een creatieve en complete aanpak.
Je hebt ervaring in een soortgelijke functie, of hebt een grote liefde voor IT, die je wilt combineren met je passie voor dienstverlening.
Je bent energiek, durft je uit te spreken en bent stressbestendig.
Je houdt ervan om te werken in een jong team.
Aangezien we werken voor een grote selectie internationale klanten, in België, Noorwegen, Denemarken, en samenwerken in een netwerk van (voornamelijk) Engelstalige partners, ben je de Engelse taal goed machtig, in woord en geschrift.
Je kunt tafeltennissen, of je kan goed tegen je verlies :)
Waarom kiezen voor Peppered?

Peppered is een snelgroeiend bedrijf met een internationale outlook, een innovatieve kijk op cultuurmarketing en een sterke marktpositie. Peppered werkt voor de mooiste sector ter wereld en draagt bij aan het genieten van alles wat kunst en cultuur te bieden hebben. Last but not least, wij kiezen ervoor om er elke dag weer voor te zorgen dat we werken in een inspirerende en positieve omgeving, samen met getalenteerde, vriendelijke en gepassioneerde mensen.

Wat bieden we:

Werk in een jonge snelgroeiende scale-up, met een boeiend perspectief om internationaal verder te groeien.
Peppered is een bedrijf die actief is en gespecialiseerd in één van de mooiste sectoren - cultuur (theater, kunst, muziek, film) - kom je bij de leukste organisaties en ontmoet je de meest inspirerende mensen, die vanuit diverse achtergronden hetzelfde delen: de liefde voor cultuur en de waarde die kunst kan hebben in een samenleving.
Daarnaast: Netto. 50/maand vergoeding voor telefoonkosten
Aanvullend: Er staat een MacBook tot je beschikking die ook voor privégebruik gebruikt kan worden.
8% vakantiegeld, betaald in juli
Deelname aan het pensioenprogramma, waarvan Peppered de helft inlegt en jij de andere helft vanuit je brutosalaris.
25 vakantiedagen. Daarnaast heeft Peppered een regeling om alle feestdagen flexibel in te plannen als vrije dagen op andere momenten.
Flexibele werktijden en vakanties
Werk op afstand
Officieel ouderschapsverlof
Absoluut schattige feestjes, workshops en andere leuke en leerzame activiteiten!
Wil je starten en/of groeien in een bedrijf met volop (internationale) kansen, werken op het snijvlak van cultuur, mensen en IT? Dan ontvangen we je sollicitatie heel graag, en kijken we uit naar ons gesprek: [email protected]

Welkom bij Peppered!



Locatie

Peppered
3013AB Rotterdam Zuid-Holland NL