DIAS Software

Contact, telefoonnummer, adres & vestigingen.

  • DIAS Software
  • Gouda, Zuid-Holland

Blinqx, aanbieder van softwareoplossingen voor MKBs, corporates en dienstverlenende organisaties, kondigt vandaag aan dat het Faster Forward en De Nationale Hypotheekbond heeft overgenomen. De toevoeging van deze merken versterkt de dienstverlening van Blinqx in haar Verzekering Hypotheek segment, dat al bestaat uit o.a. DIAS Software, Adviesbox en Finly.

Vacature: Medewerker Servicedesk
Locatie: Gouda / vanuit huis
Aantal uur: 32 40 uur
Reden: Uitbreiding team
Vacature Medewerker Servicedesk
Ben jij communicatief vaardig, klantgericht en word je blij als je mensen kan helpen?

Wie zijn wij?
DIAS Software is marktleider met software voor financieel adviseurs. Wij maken met zon 40 ondernemende en enthousiaste collegas software voor verzekerings- en hypotheekadviseurs en zijn al ruim 40 jaar marktleider in onze markt. Sinds de afsplitsing van UNIT4 in 2019 hebben we een nieuwe weg ingeslagen. We zijn momenteel onze waardepropositie voor de markt van verzekerings- en hypotheekadviseurs enorm aan het versterken en hebben grote ambities voor groei.

Wat ga je doen als Medewerker Servicedesk?
Jij bent samen met je collegas van de afdeling Servicedesk verantwoordelijk voor de afhandeling van binnenkomende meldingen van onze klanten via de telefoon en ons klantenportaal en voor het testen van onze software. Waar nodig werk je samen met je collegas, softwareontwikkelaars en consultants, om problemen in onze software te constateren en op te lossen. Je signaleert veel voorkomende vragen en knelpunten en draagt hiervoor oplossingen aan. Je ziet ook kansen om de klant op de hoogte te brengen van onze diensten en andere producten.

Je maakt onderdeel uit van een sterk en hecht team met veel ervaring dat met en voor elkaar en de klant werkt. Je collegas zijn Michel, Stephen, Ed, Leon, Marco, Lamia en Evert . Samen met hen zorg je voor support op het gebied van gebruikersvragen en het testen van updates van onze software. Je ondersteunt ons softwareplatform DIAS EEN en alle bijbehorende producten.

Wie ben jij?
Als Servicedesk Medewerker ben je communicatief vaardig en servicegericht. Je hebt een MBO/HBO werk- en denkniveau en enige jaren werkervaring. Het stellen van prioriteiten is voor jou een tweede natuur. Je hebt affiniteit met software en hebt bij voorkeur ervaring met financieel advies, hypotheken en verzekeringen. Je krijgt energie van het doorgronden en beantwoorden van complexe vraagstukken van klanten en je vindt het een uitdaging om de juiste oplossingen te vinden.

Je vindt het leuk om mee te denken over hoe we onze software steeds verder kunnen verbeteren. Samen zorgen we dat onze klanten tevreden zijn en blijven.

Heb je niet de benodigde kennis ervaring, maar ben je wel heel enthousiast over deze vacature én leergierig? Dan horen we uiteraard ook graag van je.

Medewerker Servicedesk DIAS Assurantie en Hypotheken

Gouda - HBO - 40 uur


Locatie

DIAS Software
2803PW Gouda Zuid-Holland NL