Hoe kan ik extra informatie over onze sollicitatieprocedure geven?
Mijn accountIn dit artikel leggen we uit hoe je meer informatie verstrekt over de sollicitatieprocedure(s) die jullie als bedrijf hanteren.
Snel antwoord
Zorg dat je bent ingelogd op je account en ga naar Bedrijfsprofiel. Klik onder het kopje 'Sollicitatieprocedure' op 'Stap toevoegen' en voeg de gewenste procedure(s) toe.
1. Inloggen
Klik rechts bovenaan op 'Inloggen' om in te loggen op je Werkzoeken.nl account.

2. Ga naar 'Bedrijfsprofiel'
Klik bovenaan op 'Bedrijfsprofiel'.

3. Stap toevoegen
Klik onderaan de pagina op 'Stap toevoegen' onder het kopje 'Sollicitatieprocedure'.

4. Voeg de gewenste procedure(s) toe
Je bent nu op de pagina waar je meer informatie kan delen over de sollicitatieprocedure(s) die jullie hanteren. Selecteer een stap om toe te voegen, zoals een 'Persoonlijk gesprek' of een 'Aanbodbespreking', vul een periode en een eventuele omschrijving in, en klik op 'Opslaan'.

Bedankt voor je feedback
Gaf dit artikel antwoord op je vragen?