Ik kan mijn werkgeversaccount niet activeren, en nu?
Mijn accountHet lukt je niet om een account aan te maken op Werkzoeken.nl. In dit artikel bespreken we alle mogelijke verklaringen en oplossingen.
Als je de activatiemail niet ontvangt in je inbox dan bestaat de kans dat deze in je spambox of ongewenste folder is beland. Controleer eerst deze mappen voordat je verdere stappen onderneemt.
In veel gevallen wordt er een spelfout gemaakt in het e-mailadres tijdens de registratie waardoor de activatiemail nooit aankomt. Je kan dit eenvoudig controleren door nogmaals een account aan te maken. Lukt het nu wel? Dan werd er tijdens de vorige poging een verkeerd e-mailadres ingevoerd.
Een e-mailadres kan maar één keer gebruikt worden om een account aan te maken. Heb je in het verleden al een account aangemaakt? Dan kan je nieuwe inloggegevens aanvragen in plaats van een geheel nieuw account aan te maken.
Heeft je collega in de afgelopen 24 uur een account aangemaakt, dan betekent dit dat er tijdelijk geen extra account aangemaakt kan worden met dezelfde bedrijfsmail. Vraag in dat geval of je collega jou als teamlid toevoegt aan het bestaande account.
Hebben bovenstaande stappen je niet geholpen? Neem dan contact op met onze supportafdeling.