Waarom is mijn werkgeversaccount afgekeurd?
Mijn accountJe hebt een bericht ontvangen dat je registratie als werkgever op Werkzoeken.nl niet is goedgekeurd.
Je registratie als werkgever op Werkzoeken.nl wordt door ons supportteam handmatig gecontroleerd. Op deze manier zorgen we dat de kwaliteit voor de kandidaten gewaarborgd blijft en dat misbruik van ons platform wordt voorkomen. Op het platform worden privacy-gevoelige data uitgewisseld (zoals cv-documenten) en om die reden is deze handmatige controle absoluut nodig.
Er zijn verschillende redenen waarom een account afgekeurd kan worden. Hieronder vind je de belangrijkste:
Er zijn verschillende redenen waarom een account afgekeurd kan worden. Hieronder vind je de belangrijkste:
- Geen (werkende) website
Er bestaat geen (actieve) website voor het domein dat in je e-mailadres staat. De website dient te functioneren, een 'under construction'-website wordt dan ook afgekeurd.
- Geen KvK-inschrijving
Je bedrijf kon niet gevonden worden in het KvK-register. Gebruik altijd de bedrijfsnaam of handelsnaam zoals deze in het KvK-register staat geregistreerd.
- Geen zakelijk e-mailadres
Je hebt een gratis e-mailadres gebruikt, zoals Hotmail, Gmail, een studentenmail of een e-mailadres van je internetprovider zoals Ziggo. Een zakelijk e-mailadres is verplicht om je als werkgever te registreren op Werkzoeken.nl.
- Vacaturesite
Werkzoeken.nl neemt geen vacatures over van andere vacaturebanken. Deze registraties worden dan ook afgekeurd.
Is je account niet afgekeurd maar lukt het niet om je account te activeren? Lees dan ons artikel over problemen met de activatiemail.
Bedankt voor je feedback
Gaf dit artikel antwoord op je vragen?