Organiseren:
Plan het succes van je Organisatie

Strategiën, methoden en technieken om je organisatie en personeeel efficiënter te laten werken.

8 artikelen

Agile Werken: 7 Vragen en Antwoorden

Het is een populaire term op de werkvloer: agile. Maar wat is het precies? En hoe en wanneer pas je deze werkwijze toe?
Roeliene Bos 10 mei 2024

Probleemoplossend vermogen van team vergroten: 7 tips

Je wil niet dat je medewerkers voor ieder wissewasje aan je deur staan. Hoe vergroot je hun probleemoplossend vermogen?
Roeliene Bos 9 mei 2024

Zo verbeter je de interne Communicatie binnen je Team

In bijna ieder bedrijf moet veel worden samengewerkt. Daarvoor is een goeie interne communicatie nodig. Hoe stimuleer je dat binnen het team?
Roeliene Bos 9 mei 2024

Wat is Kaizen en hoe pas je dit toe?

Kaizen is onderdeel van Lean, een managementfilosofie. Je past het toe als je meer verbeteringen wilt zien in je bedrijf. Hoe dit werkt? Leer het nu!
Inge Stakenborg 9 mei 2024

Wat is Change Management en hoe werkt het?

Change management heet ook wel ‘verandermanagement’. Je overtuigt dan je medewerkers om mee te gaan in veranderingen. Maar waarom? En hoe werkt di...
Inge Stakenborg 9 mei 2024

Innovatie Stimuleren in je Bedrijf: 11 Tips

Wat zijn de beste strategieën om innovatie te stimuleren in jouw bedrijf? Put inspiratie uit verschillende methodes en ga voor goud met je team!
Inge Stakenborg 9 mei 2024

Zelfsturende Teams: voordelen, nadelen & randvoorwaarden

Aan welke randvoorwaarden moeten zelfsturende teams voldoen om succesvol te zijn? Wat zijn de voor- en nadelen van zelfsturing?
Michiel van der Avoird 7 mrt 2021

Arbeidsproductiviteit berekenen en verhogen (13 tips)

Hoe bereken je de arbeidsproductiviteit van je werknemers? Leer alles over de formule, hoe je hem gebruikt, en wat hij voor je bedrijf betekent.
Michiel van der Avoird 6 feb 2021
check