Waarom zijn Soft Skills zo belangrijk op de Werkvloer?
Als leidinggevende vraag je je misschien af waarom soft skills zo belangrijk zijn op de werkvloer. De redenen liggen niet ver: hier zijn er zeven!
Hoe creëer je betrokkenheid bij tijdelijke Werknemers
Je hebt soms tijdelijke werknemers in dienst. Hoe creëer je bij hen betrokkenheid voor jouw organisatie? Bekijk tien tips en ga aan de slag.
Prestatie-Evaluatie (Beoordeling): hoe doe je dit?
Regelmatig de prestaties van je medewerkers beoordelen, kan je organisatie veel goed doen. Maar hoe pak je een prestatie-evaluatieproces aan?
Wat zijn de Fasen van een Slechtnieuwsgesprek?
Je moet iemand slecht nieuws brengen. Hiervoor organiseer je een slechtnieuwsgesprek en daar horen verschillende fasen bij. Neem die goed door!
Medewerkersbetrokkenheid meten: hoe doe je dat?
De betrokkenheid van je medewerkers meten is nodig om zaken in je bedrijf te verbeteren. Maar hoe vaak moet je medewerkersbetrokkenheid meten? En hoe?
Competentieontwikkeling: welke methoden zijn er?
Je wilt op elke functie een medewerker met de juiste competenties hebben. Maar hoe scherp je deze competenties aan? Verken wat praktische methoden.